W związku ze wspólną inicjatywą ARiMR i Posła na Sejm RP Pani Agnieszki Soin - Przewodniczącej Parlamentarnego Zespołu ds. Rozwoju i Wsparcia Przedsiębiorstw, zapraszamy Koła Gospodyń Wiejskich do wzięcia udziału w szkoleniu online w aplikacji ZOOM dotyczącym zagadnień z zakresu działalności KGW.
Podczas szkolenia poruszone zostaną m. in. takie tematy jak warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji, podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, zwolnienia z podatku, darowizny dla KGW, prowadzenie uproszczonej ewidencji kosztów i przychodów, dokumenty księgowe, wypełnianie CIT i załączników.
Szkolenie składać się będzie z pięciu trzygodzinnych spotkań w określony dzień tygodnia dla każdej z trzech planowanych grup (tj. we wtorki, środy lub czwartki) w godzinach popołudniowych, począwszy od 6 lipca do 5 sierpnia.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesłać do właściwego miejscowo biura powiatowego.
W związku z ograniczoną liczbą miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
Poniżej plik z formularzem zgłoszeniowym:
Formularz zgłoszeniowy-szkolenie KGW
Wypełniony formularz zgłoszeniowy można przesyłać na adres malgorzata.wasilewska@arimr.gov.pl
Zgłoszeń można dokonywać również drogą telefoniczną, kontaktując się z Biurem Powiatowym ARiMR w terminie do 05.07.2021 r
HARMONOGRAM ZAJĘĆ dla KGW
Zajęcia będą odbywać się w 3 grupach, zgodnie z poniżej wskazanymi terminami. Godzina rozpoczęcia zajęć jest stała - – 17:30.
Należy w zgłoszeniu wskazać wybraną grupę.
1. Dzień I – 3 godziny
Ustawa o KGW, statut i cele statutowe, warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji
Terminy: 1 grupa - 06.07.2021 r.(wtorek)
2 grupa - 07.07.2021 r.(środa)
3 grupa - 08.07.2021 r.(czwartek)
2. Dzień II – 3 godziny
Podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podatek dochodowy od osób prawnych, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu i koszty niestanowiące uzyskania przychodu, zwolnienia z podatku, darowizna dla KGW
Terminy: 1 grupa - 13.07.2021 r. (wtorek)
2 grupa - 14.07.2021 r.(środa)
3 grupa - 15.07.2021 r.(czwartek)
3. Dzień III – 3 godziny
Prowadzenie uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów
Terminy: 1 grupa - 20.07.2021 r. (wtorek)
2 grupa - 21.07.2021 r.(środa)
3 grupa - 22.07.2021 r.(czwartek)
4. Dzień IV – 3 godziny
Dokumenty księgowe, księgowanie dokumentów w ZPiK oraz ZPK
Terminy: 1 grupa - 27.07.2021 r. (wtorek)
2 grupa - 28.07.2021 r.(środa)
3 grupa - 29.07.2021 r.(czwartek)
5. Dzień V – 3 godziny
Wypełnianie CIT oraz załączników
Terminy: 1 grupa - 03.08.2021 r. (wtorek)
2 grupa - 04.08.2021 r.(środa)
3 grupa - 05.08.2021 r.(czwartek)
Prosimy o przemyślane zgłaszanie osób, które na pewno skorzystają ze szkolenia, gdyż obowiązuje limit uczestników.
Zachęcamy do udziału w szkoleniu.
Urząd Miejski w Głuszycy
ul. Parkowa 9
58-340 Głuszyca
tel. 74 660 45 69
e-mail:
bok@gluszyca.pl
sekretariat@gluszyca.pl
promocja@gluszyca.pl
Liczba odwiedziń: 7098121
Copyright © 2015 Głuszyca
strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hostedby.pl