ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE ONLINE DLA KGW

W związku ze wspólną inicjatywą ARiMR i Posła na Sejm RP Pani Agnieszki Soin - Przewodniczącej Parlamentarnego Zespołu ds. Rozwoju i Wsparcia Przedsiębiorstw, zapraszamy Koła Gospodyń Wiejskich do wzięcia udziału w szkoleniu online w aplikacji ZOOM dotyczącym zagadnień z zakresu działalności KGW.

Podczas szkolenia poruszone zostaną m. in. takie tematy jak warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji, podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, zwolnienia z podatku, darowizny dla KGW, prowadzenie uproszczonej ewidencji kosztów i przychodów, dokumenty księgowe, wypełnianie CIT i załączników.

Szkolenie składać się będzie z pięciu trzygodzinnych spotkań w określony dzień tygodnia dla każdej z trzech planowanych grup (tj. we wtorki, środy lub czwartki) w godzinach popołudniowych, począwszy od 6 lipca do 5 sierpnia.

Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesłać do właściwego miejscowo biura powiatowego.

W związku z ograniczoną liczbą miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Poniżej plik z formularzem zgłoszeniowym:

Formularz zgłoszeniowy-szkolenie KGW

Wypełniony formularz zgłoszeniowy można przesyłać na adres malgorzata.wasilewska@arimr.gov.pl

Zgłoszeń można dokonywać również drogą telefoniczną, kontaktując się z Biurem Powiatowym ARiMR w terminie do 05.07.2021 r

HARMONOGRAM ZAJĘĆ dla KGW

Zajęcia będą odbywać się w 3 grupach, zgodnie z poniżej wskazanymi terminami. Godzina rozpoczęcia zajęć  jest stała - – 17:30.

Należy w zgłoszeniu wskazać  wybraną grupę. 

1.      Dzień I – 3 godziny

Ustawa o KGW, statut i cele statutowe, warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji

Terminy:       1 grupa - 06.07.2021 r.(wtorek)

2 grupa - 07.07.2021 r.(środa)

3 grupa - 08.07.2021 r.(czwartek)

2.      Dzień II – 3 godziny

Podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podatek dochodowy od osób prawnych, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu i koszty niestanowiące uzyskania przychodu, zwolnienia z podatku, darowizna dla KGW

Terminy:       1 grupa - 13.07.2021 r. (wtorek)

2 grupa - 14.07.2021 r.(środa)

3 grupa - 15.07.2021 r.(czwartek)

3.      Dzień III – 3 godziny

Prowadzenie uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów

Terminy:       1 grupa - 20.07.2021 r. (wtorek)

2 grupa - 21.07.2021 r.(środa)

3 grupa - 22.07.2021 r.(czwartek)

4.      Dzień IV – 3 godziny

Dokumenty księgowe, księgowanie dokumentów w ZPiK oraz ZPK

Terminy:       1 grupa - 27.07.2021 r. (wtorek)

2 grupa - 28.07.2021 r.(środa)

3 grupa - 29.07.2021 r.(czwartek)

5.      Dzień V – 3 godziny

Wypełnianie CIT oraz załączników

Terminy:       1 grupa - 03.08.2021 r. (wtorek)

2 grupa - 04.08.2021 r.(środa)

3 grupa - 05.08.2021 r.(czwartek)

Prosimy o przemyślane zgłaszanie osób, które na pewno skorzystają ze szkolenia, gdyż obowiązuje limit uczestników.

Zachęcamy do udziału w szkoleniu.

Menu
Kalendarz
Multimedia
Szybki kontakt

Urząd Miejski w Głuszycy
ul. Parkowa 9
58-340 Głuszyca

tel. 74 660 45 69

e-mail:
bok@gluszyca.pl
sekretariat@gluszyca.pl
promocja@gluszyca.pl

REALIZOWANE PROJEKTY
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH
SENIORZE, NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ
BURMISTRZ GŁUSZYCY OGŁASZA I PRZETARG USTNY
Nabór w ZUMiK
Odwiert Geotermalny, który odmieni losy Głuszycy
Święto Włókiennika
Instytucje
Partnerzy

Liczba odwiedziń: 7009695
Copyright © 2015 Głuszyca

strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hostedby.pl