PROJEKT CYFROWA GMINA

GRANT W PROJEKCIE – „CYFROWA GMINA”

Gmina Głuszyca planuje realizację programu grantowego „Cyfrowa Gmina” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE, w okresie 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy, nie później jednak niż do 30.09.2023r.

Cel projektu:
Celem realizacji programu jest rozwój cyfrowy Gminy Głuszyca oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. W ramach projektu zaplanowano zakup chmury obliczeniowej, platformy komunikacyjnej, stacji roboczych, opłatomatu uniwersalnego, automatycznego biura obsługi klienta oraz zestawu Digital signage.

Zakup w/w elementów zwiększy poziom cyfryzacji w gminie, zapewni cyberbezpieczeństwo oraz wpłynie na poprawę odporności na COVID-19 oraz innych zagrożeń (umożliwienie pracy zdalnej, spotkań i szkoleń online). Platforma umożliwi gromadzenie, w bardzo prosty sposób, na indywidualnych kontach pracowników cyfrowych materiałów w postaci plików tekstowych, plików audio i wideo, w tym ze szkoleń z cyberbezpieczeństwa, gromadzenie zdygitalizowanych dokumentów urzędu, spotkań online z mieszkańcami, przeprowadzenie masowych szkoleń, budowanie modelu kontaktów zakażonych osób/rodzin w gminie, monitorowanie i informowanie o konieczności izolacji, budowanie wspólnej dla wszystkich wydziałów cyfrowej bazy mieszkańców z prawami dostępu do informacji dla poszczególnych pracowników urzędu. Realizacja wyżej wymienionych zadań będzie możliwa dzięki zakupieniu dla pracowników JST zestawów komputerowych wyposażonych w kamerki, głośniki i mikrofony. Opłatomat uniwersalny oraz automatyczne Biuro Obsługi Klienta wpłynie korzystnie na jakość obsługi klienta. Urządzenia te umożliwią szybkie załatwienie sprawy (wniesienie opłat, złożenie wniosków, podań lub deklaracji), bez konieczności kontaktu z innymi osobami. Zakup zestawu Digital signage umożliwi udostępnianie mieszkańcom cyfrowych treści. Edukacja cyfrowa dla urzędników z zakresu obsługi cyfrowej, umożliwi pracę zdalną oraz zwiększy niezawodność i bezpieczeństwo pracy w środowisku IT. Zapewnienie cyberbezpieczeństwa będzie możliwe po wykonaniu audytu cyberbezpieczeństwa.

Przyznana kwota to: 255 150,00 zł

 

W Urzędzie Miejskim w Głuszycy zamontowano dwa nowe urządzenia. Są to opłatomat oraz ABOK (Automatyczne Biuro Obsługi Klienta). Ich zadaniem jest podniesienie komfortu mieszkańców chcących załatwić wiele różnych spraw, np. dokonać bezprowizyjnych opłat za podatki, dzierżawy lub śmieci. Opłatomat umożliwia interesantom dokonanie płatności za pomocą kart płatniczych, jak i gotówką.

Urządzenia te zostały zakupione w ramach projektu „ Cyfrowa Gmina” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFRR, Program Operacyjny Polska Cyfrowa. Koszt zakupu obu urządzeń 112 001,36 zł.

„Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19”

Menu
Kalendarz
Multimedia
Szybki kontakt

Urząd Miejski w Głuszycy
ul. Parkowa 9
58-340 Głuszyca

tel. 74 660 45 69

e-mail:
bok@gluszyca.pl
sekretariat@gluszyca.pl
promocja@gluszyca.pl

REALIZOWANE PROJEKTY
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH
SENIORZE, NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ
BURMISTRZ GŁUSZYCY OGŁASZA I PRZETARG USTNY
Nabór w ZUMiK
Odwiert Geotermalny, który odmieni losy Głuszycy
Święto Włókiennika
Instytucje
Partnerzy

Liczba odwiedziń: 7088295
Copyright © 2015 Głuszyca

strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hostedby.pl